12/11/2011

Resepsi Azlan & Bushro-Kajang -26/11/2011

Assalam semua,oleh kerana keadaan masa yang agak padat sampai kita xde peluang untuk update maklumat terkini .Buat pengetahuan Bushro merupakan ahli kepada Jemari Beaute,dimana beliau dan suami mengambil pakej untuk resepsi yang diadakan di Kajang berhampiran Bangi.Bushro mempunyai kulit yang agak bersih.Maka sewaktu untuk memulakan solekan ia memberi kemudahan kepada kita untuk menyolek Bushro.Sewaktu disolekkan Bushro dan keluarga berada di lokasi air terjun Ulu Langat.setibanya kita seawal jam 10pagi..kelihatan semua ahli keluarga Bushro seronok bermandi manda.Kita pun rasa teruja sambil menjalankan tugasan solekan pada Bushro.

Saat setelah siap disolekkan oleh kita..Selepas je makeup kami bergerak ke Kajang untuk ke rumah pengantin lelaki.Selepas asaca di Kajang setiap gambar yang dipaparkan adalah shoot di Putrajaya.Kita berharap u olls enjoy untuk melihat setiap photo yang ada.

Pihak Jemari Beaute mengucapkan ribuan terima kasih kerana mengambil pakej kami..Moga bahagia keanak cucu hingga akhir hayat.

MAkeover makeup Bersama Harian Metro 2018

Hi Semua...lama kita x update apa2 kat sini..Kali ni kita nak share sebahagian artwork dan tips makeover kita bersama akhbar Metro..sebelum ...