10/11/2011

Kebahagian 2 dalam 1

Salam semua,pe kabar.Moga sihat2 x kala membaca nukilan kita.Kali ni kita mendapat peluang merias wajah IQA yang baru sahaja menamatkan pembelajarannya dalam bidang perubatan,tahniah kita ucapkan.Moga kejayaan sentiasa selari dengan apa yang IQA cita2kan selama ini.IQA menetap di Ampang Hilir bersama keluarga tersayang.Mempunyai raut wajah yg bersih dan mulus,maka tak menyusahkan bagi kita untuk menata rias wajah IQA.
Selepas maghrib acara batal sembahyang bermula.Maka bermulalah hidup baru IQA sebagai seorang isteri

Pilihan warna oren untuk pakaian "Malam Berinai"menjadi pilihan IQA

Selepas sahaja majlis malam berinai, IQA terpaksa menahan kepenatan untuk bertukar2 pakaian daerah.Pilihan IQA ialah Pakaian Hindustan,Jepun dan Pakaian Melaka"Sanggul Lintang".Disini kita boleh lihat sebahagian aksi IQA yang diambil dari photo yang x diedit.
Selepas pakaian Hindustan,IQA mengayakan Kimono ala2 Jepun.memang layak untuk IQA mengenakan baju ini kerana IQA mempunyai kulit yang cantik serta putih berseri.
Pakaian Melaka merupakan pilihan dari pihak keluarga IQA

Acara Outdoor yang diadakan selepas makan beradap dan photoshoot di rumah.


Majlis memotong kek selepas acara photoshoot outdoor...
Semoga IQA dan Suami Qalbi akan dapat menempuh segala rencah kehidupan bersama dengan tabah dan bahagia hingga ke anak cucu,Amin....Pihak Jemari Beaute mengucapkan tahniah kepada pengantin berdua.

MAkeover makeup Bersama Harian Metro 2018

Hi Semua...lama kita x update apa2 kat sini..Kali ni kita nak share sebahagian artwork dan tips makeover kita bersama akhbar Metro..sebelum ...